Monday, July 14, 2014

We remember .

Sorry for the quality of the video.
Make it smaller for fast upload and quick video to be viewed.

Credit

Song : Nothing's Gonna Change My Love For You by Westlife.

Just another memory to remember.
We remember.
Setiap perjalanan, akan ada momen yang indah untuk kita ingat.



Love,
Elle Nyna.



(Love Life) Ramadhan FEROELLE

Assalamualaikum.

Tahun ini, macam biasa. Macam tahun lepas. Cuma lebih manis dan indah. Ada lah sebabnya kenapa. So, ini rentetan bulan Ramadhan kami. Kenapa Ramadhan is the best for Fero dan aku.


  • Fero ini, tak pernah lupa text, "Selamat Berbuka Puasa Syg" 10-15 minit sebelum waktu berbuka. Ianya menjadi satu perkara wajib bagi kami. 
  • Fero tak pernah lupa suruh aku baca doa sebelum tidur, dan bila aku suruh dia baca Al-fatihah untuk aku, dia akan baca, dan bagi aku dengar supaya aku boleh tidur dengan nyenyak. Tabiat ini menjadi amalan bagi kami lah. Tak tahu la pasangan lain bagaimana.
  • Fero tak pernah lupa nak carikan aku baju raya. Or fikirkan tentang baju raya aku. Dia memang very proper, in all aspects. Itu yang aku suka tentang dia.
  • Fero tak pernah cakap I love you melainkan pada orang yang dia betul-betul cinta, yakni aku. 
  • Fero takkan cakap dia cinta pada seseorang melainkan dia berada di minda stabil dan rasional, tiada paksaan, dan dia akan dengan seikhlas hati ungkapkan those 3 words.
  • Fero semakin matang, dan aku juga. Aku rasa kami jarang gaduh sekarang, sebab hari-hari dia sumbat aku dengan perkara yang positif seperti kata-kata sayang, cinta dan prihatin. ehehhe. :p
  • Fero akan call aku setiap hari sebelum tidur (melainkan dia tidur rumah kawan dia), itu tandanya aku orang yang dia ingat sebelum dia pejam mata. Alhamdulillah. :)
  • Suka berikan kejutan. Haritu dia bagi aku sesuatu via Pos Laju. Sampai menangis tau dibuatnya. Tak sangka pulak saya. Kita terima hadiah itu on 4/6/2014. Hehe Kita suka sangat tau tak. :D

And for that hubby, alhamdulillah. Thanks for being such a good man for me.


Love,
El.