Thursday, September 4, 2014

(FeroElle) .

Assalamualaikum and Hi.

Jam 6.30 pagi ini.


(bunyi SMS masuk)


F : Selamat Pagi Syg

(Typing...)

E : Selamat pagi hubby ku..

So, aku tahu la F sudah selesai solat subuh, dan macam biasa, kalau dia bangun awal, dia ada tabiat, suka tengok Facebook aku dulu. Stalk katakan. :p



Okay, ku akui kami ada group FEROELLE di Facebook, so bolehlah romantik ke, nak sweet bagai tanpa doing all that using Public kan? Anything, kami update di situ je. F tak suka komen / say something macam itu melainkan ada special day di akaun Facebook dia. Almaklumlah lelaki. Hewhew. Tapi, kalau hendak tahu samada dia memang cinta aku ke idok, akan terselit sekeping-dua gambar aku di dalam album dia. Haha. Itu cara dia show his love, by not showing his love secara public. Selalunya setiap action dia bersebab dan matang. Haha.

Aku pun jarang nak post benda merepek. Haha. Sebab Facebook yang Public ini, aku buat untuk share positive things only.

Okay, bila dah makin matang, itu lah, banyak benda kena hadkan. By the way, thank you for reading mine. Again, this is my blog. Please jangan baca kalau anda rasa nak muntoh. Haha.


Love,
El.

No comments: