Thursday, June 6, 2013

Anjakan paradigma, hijrah.

Assalamualaikum

Hai people. How are you? Alhamdulillah for a great day. Ulser aku semakin pulih. Cewah. Lepas ini kena tekad untuk minum mineral water / air suam sebanyak mungkin, 3 Liter sekurang-kurangnya sebab nak capai 8 Liter pun payah. Hehehhe.

Bersama adik-adik kakak. Nabil, Syida, and El.

Sibuk cuti sekolah ini kena jaga Aqil Hady. Tehehhe. Comel sangat.

Favorite place lah ni, selain rak buku belakang tu. Habis dia jatuhkan.

Pada aku, hidup ini perlu dipelbagaikan coraknya. Pada mulanya mungkin lukisan yang dicorakkan umpama pokok (walhal lukis bunga) tapi akhirnya, dengan percubaan yang entah berapa kali, akhirnya pokok itu menjadi lukisan yang tercantik dan nampak real pula. Itulah yang aku cuba gambarkan diri kita sekarang. Tiada kegagalan, tiada kejayaan. Tanpa usaha, tiada penghargaan.

Hidup ini sekali sahaja. Tiada dua mahupun seterusnya. InsyaAllah, dengan rasa rendah diri, aku akan cuba teruskan hidup aku yang kini, dan menjadi lebih baik pada masa akan datang. Alhamdulillah, sebenar-benarnya Hidayah itu milik Allah s.w.t. Dari-Nya kita datang, kepada-Nya kita kembali. Terima kasih Allah.

Keberkatan doa ibu bapa. Itulah dia.

Terima kasih Allah, kerana menemukan aku dengan insan yang berjaya membentuk aku menjadi seorang yang lebih baik sehingga ke hari ini. Ada jodoh kita, insyaAllah, diharapkan segalanya berjalan lancar. I always love you, and accept you for who you are. Selagi kau boleh terima aku seadanya dan boleh menjaga aku sebaik mama abah kelak. Hehehe.

Congrats on your result hubby! *Proud*



Love,
El.