Friday, September 28, 2012

Manis masam pahit tawar

Hai and assalamualaikum w.b.t

Pertengkaran sebahagian daripada adat orang berkasih sayang, ye tak? Logiknya lah. Tapi aku suka bila gaduh-gaduh. Cuma jangan selalu. Sekali sehari, pun okay. Kami suka. Haha.

So, I decided not to see him. 

"Hari ini aku tak nak jumpa kau"

Lebih kuranglah.

He replied,

"Takde hal kalau tak nak jumpa"

Lepas beberapa jam kemudian, selepas aku pulang daripada office, si dia text me.

"Nak makan tak.. Malam ini kita tak payah jumpa, tapi saya akan bawa nasi goreng hantar ke rumah awak, itupun kalau awak nak.."


Sweet sangat. :') Terharu ada kekasih macam dia.

Lantas terus aku balas,

":') I love you, hubby.. Nak mam, nak jumpa, rindu.." 

Hahahahaha.


I really love you. Seriously.

Our happiness. I love you.

Apa yang tak kena ni ? Ehek ;D

You. You and Only You.

Nice view. Serious. I enjoy this view very much.
Credit to Fero Afar for this nice shot.

.


Love,
Elle Nyna.